Activarea brandului cu o cabina foto – un instrument esential pentru afacerea ta

Activarea brandului este una dintre modalitatile sigure de a stimula implicarea si loialitatea consumatorilor. Cu toate acestea, gasirea strategiei corecte poate fi o provocare. Aici, este vorba  despre modul in care o cabina foto digitala ar putea fi experienta captivanta de care ai nevoie pentru a-ti activa publicul.

Ce este activarea brandului?

In timp ce marketingul traditional foloseste panouri publicitare si publicitatea digitala utilizeaza continut optimizat pentru a ajunge la publicul sau, aceste instrumente nu ofera clientilor interactiuni in timp real cu un brand. In schimb, activarea brandului implica intreprinderi care folosesc experiente de marca pentru a interactiona direct cu baza de clienti pentru a-i stimula in implicarea in marca. Ca strategie de marketing, se concentreaza pe utilizarea campaniilor captivante pentru a creste gradul de constientizare a marcii intr-un mod pozitiv, pentru a fideliza clientii si pentru a spori vanzarile.

Cu toate acestea, desi clientul care actioneaza este crucial pentru activarea marcii, este vital sa retii ca strategiile de activare a marcii se concentreaza in primul rand pe crearea unei relatii personale cu consumatorul, de unde si nevoia de interactiune personala.

Activarea marcii digitale implica utilizarea instrumentelor si tehnicilor de marketing digital pentru a conduce interactiunea directa intre o marca si baza sa de consumatori. In activarea digitala a marcii, intra in joc toate formele de instrumente de marketing online, inclusiv social media si marketingul video.

Construirea unei strategii de activare brand folosind o cabina foto

Cabinele foto sunt printre cele mai populare strategii de activare a marcii utilizate astazi. Sunt usor de incorporat in orice campanie / experienta de marca si fac apel la publicul digital de astazi. Toata lumea iubeste fotografiile, iar cabinele video sau foto fac intreaga experienta de fotografiere si mai interesanta, folosind functii precum lentile in stil Snapchat, imagini personalizate si experiente si iesiri fotografice unice pe care oaspetii nu le pot recrea singuri.

Atunci cand oaspetii posteaza acele fotografii pe retelele de socializare dupa eveniment, ei impartasesc cu ceilalti experientele lor extraordinare cu brandul tau, astfel cabinele foto devin o strategie de activare digitala extrem de eficienta.

In plus, campaniile de activare brand cu cabine foto 360gif lasa o impresie pozitiva de durata asupra clientilor la un eveniment de marca, deoarece este o experienta captivanta. Aceasta perceptie ar putea fi cel mai semnificativ factor in influentarea clientilor pentru a face urmatorul pas in calatoria lor de marca.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.