5 aspecte critice pentru un shop online de succes
Succesul unui shop online se poate transcrie printr-o vizibilitate sporita, cat si printr-un numar de clienti aflati intr-o continua crestere. Iar primii pasi catre succes pornesc de la crearea si optimizarea unui site.
Este esential sa ai parte de ajutorul unor specialisti in realizarea acestuia, indiferent de conceptul pe care l-ai gandit. Si, chiar daca nu ai un buget ridicat, prin PMV Media lucrurile devin mai simple cand ai la indemana creare site pret pentru toate buzunarele.
Iti prezentam 5 dintre cele mai critice aspecte pentru un shop de succes, cu investitii minime.
Design minimalist elegant
Minimalismul reflecta eleganta si posibilitati infinite. Iar cu un astfel de design le poti oferi clientilor posibilitatea de a se bucura de o interfata placuta si prietenoasa, pe care tu o poti aranja dupa bunul plac. O astfel de alegere iti permite sa adaugi diferite elemente de accent sau culori de impact pentru produsele sau informatiile pe care vrei sa le evidentiezi, transformand orice tema banala, intr-un design deosebit si memorabil.
Ofera sprijin clientilor la orice pas
Clientii vor atentie si siguranta. Iar viitorul tau magazin trebuie sa le ofere aceste lucruri, mai presus de toate. Cum poti asigura toate acestea? Foarte simplu! Ofera-le acces la un suport cu clientii in marea majoritate a timpului, pentru a beneficia de consultanta si de raspunsul la intrebarile lor. Si nu uita sa evidentiezi si alte metode de contact viabile prin intermediul carora pot ajunge la persoane care ii pot ajuta cu orice nevoie.
Ofera o varietate de selectii si metode de plata
Foarte multe platforme de e-commerce au integrat in mod exclusiv plata cu cardul din dorinta de a evita potentialele pierderi cu refuzul nefondat al unor comenzi online. Insa, nu toti clientii sunt la fel. Iar riscuri pot fi pentru orice tip de public, in orice afacere. Te incurajam sa oferi posibilitatea unor metode variata de plata, pentru a-ti incuraja fiecare tip de client sa comande dupa bunul plac. De asemenea, o varietate mai larga de optiuni, pachete de servicii sau tipuri de produse (in functie de profilul afacerii), poate incuraja mai usor vizitatorii sa se transforme in clienti.
Nu uita de optimizarea SEO
Optimizarea pe cuvinte cheie relevante este un principiu de top al unei afaceri de succes. Pe ce anume ar trebui sa te orientezi din acest punct de vedere? Tot ceea ce inseamna text, imagine, aranjare in pagina. De la descrieri de produs, pana la descrierea unei categorii, a articolelor de pe blog etc. modalitatea in care pozitionezi o fotografie in text, toate pot fi importante pentru ca potentialii clienti sa te gaseasca mai usor atunci cand vor cerceta serviciile/produsele necesare cu ajutorul motoarelor de cautare.
Investeste in promovare de calitate
Reclama este esentiala, dar putini investesc in promovare de calitate. Iar pentru cei mai multi, acest tip de marketing poate reprezenta evidentierea motivelor pentru care ei au nevoie de produsele si serviciile tale, respectiv beneficiile oferite, si nu accent pe produs si pe prezentarea unor avantaje inexistente. Transparenta si onestitatea sunt cele mai importante atribute pentru o promovare calitativa si de succes.
Bineinteles, acestea sunt doar cateva dintre aspectele care vor face diferenta dintre esec si succes.